12 månader

Emilia, min stora vackra tjej. ♥

12månader

Ord jag kan säga är mamma, pappa, titta, hejdå, nej.
Har gått på heltid sedan jag var 9 månader
Min favoritmat är det jag kan äta själv
Jag har nu fyra stycken tänder
Jag är rund och go och väger ca 12kg
Min favoritperson just nu är farfar
Jag sover ibland hela nätter och ibland blir jag hungrig och vill ha välling
Jag är väldigt mammig
Mina favoritleksaker är allt som låter och min nallepuh
Jag badar kl 18.00 när dora är klar på tvn, och det tycker jag om.
Jag äter välling kl 18.30 och somnar när jag kommer i min säng med mina nappar
Jag vaknar på morgonen någon gång mellan 07-00-08.30
Sover gärna en 3-timmars tupplur runt 11-12.

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0