Jag blir så trött..

Har dom senaste veckor inte gått och lagt mig förän närmare halv12 av någon anledning, Emilia har en period mellan 23-23.30 där hon vaknar till för nappen.

Men igår gick jag in vid halv tio för jag ville sova, men då vaknade hon och var vaken till strax efter elva. Och idag la jag mig tjugo över åtta. Och hon har varit vaken sedan dess.

Lägger jag henne i sängen hos mig blir hon ännu mer ledsen.

Jag vet inte vad det är, om hon har ont i magen, tänderna eller drömmer. Vet inte vad jag ska göra???



Kommentarer
Postat av: Farbror

"Hur barn skall skötas - vet alla utom föräldrarna."

Men - kära Emma - du kommer att bli....förlåt : Är en otroligt bra mamma

2012-06-12 @ 23:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0