min älskade fluffy

godmorgon!

inatt blev det inte mycket sömn, men av någon anledning är jag inte så trött som jag borde. men det kommer väl på mig ikväll. vid 8 imorse gick jag och emilia bort till willys och skickade iväg lite paket med kläder. och nu sover hon sin förmiddagslur.

Som ni vet, var jag tvungen att flytta på mina katter eftersom vi skulle flytta till en lägenhet i stan. skönt var det att en vän kunde ta över dom som bodde på gård med fri ut och ingång. Här om dagen ringde hon, och jag kände direkt att det inte var bra. min älskade fluffy har inte kommit hem på två veckor. jag tänker på dig varje dag mitt hjärta.  gå nu tillbaka till din familj, dom väntar på dig..




samma dag som vi hämtade hem henne ♥



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Så fin! Hoppas verkligen hon kommer till rätta...

Kramar

2012-06-12 @ 15:54:16
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bönen :(:( hoppas verkligen att hon hittar hem igen! <3

2012-06-12 @ 17:23:37
URL: http://tviv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0