två bilder från emilias dop

Emilias dop
Hon var så duktig under hela dopet, och skötte sig exemplariskt. hon reagerade inte av vattnet i ansiktet, var lugn och snäll under hela dagen. Det blev en riktigt lyckad dag, och jag är så glad för alla som kom och var med, och alla presenter skruttan fick.

Den sista bilden betyder väldigt mycket för mig. Mamma ordnade färdtjänst för min mormor så hon fick komma och vara med. och självklart går prästen fram till mormor när hon precis blivit döpt för att välsigna. Det blir helt tyst i kyrkan, mormor tar emilia i handen och sa "hej lilla dockan". både jag och mamma grät, det var så fint. jag är så glad att hon kunde komma och vara med. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0